Trött....

Numera är jag trött dagen efter endast för att klockan har blivit närmare 03 innan man kommer i säng.
Man börjar väl bli gammal... Dricker, det gör jag sparsamt numera. Så roligt man kan ha iaf!
Igår var det som vanligt jag och ett gäng killar som hade namnen Örjan, Emil, Erik,Fredrik, Erik och Moss Johan :)
Vi var hemma hos Erik och Fredriks föräldrar. Strax efter 23.30 körde Mos- Johan ner oss till stan.
Halvan fick sig ett besök förstås, Cafe Paris oxå där jag helt spontant kom på världens grej :)
Vi avslutade på halvan och sen MCD förstås. Kanonkväll verkligen!

Idag sov vi till 10.30. Skönt! Sedan tog vi det ganska lugnt hela em. Åt stek till lunch.
Kl 17 åkte vi till Västerby och träffade trollen.
Selma körde på i 200 precis som vanligt men Alice var mest ledsen :(
Det var en dum liten tand som spökade med henne. Stackars liten!
Hasse, Lena och Rut kom med mat till oss allihopa. Trevligt och äta tillsammans!
Strax efter kl 19 sa vi god natt till Selma och åkte hem.
Underbara ungar! Nu är man tankad med energi för ett tag framöver.

Nää, ett alfapet och runda av dagen med kanske.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0