Lugnet efter stormen....

Lugnet efter stormen. Det är känslan nu efter att ha varit på 1-årskalas.
På detta kalas fanns det 5 st småtjejer, alla födda mellan juni 09 och november 10.
Ja, ni förstår själva. 5 st olika små människor med olika viljor.
Ack så mysigt med barn men så skönt att kunna åka hem till lugnet igen efter att ha dumpat Ö på jobbet :)
Födelsedagsbarnet själv var på bra humör och festade loss på fika som vanlig och avlossade ett antal leenden som får en att bara smälta :) Roligt att man får vara med henne lite nu oxå.
Förut har det varit storasyrran som tagit all uppmärksamhet men nu har Alice börjat ta upp kampen :)

Gårdagen var en trevlig dag med besök ifrån hemma, mamma, pappa och mormor.
Lite fika och några timmars umgänge.
När de hade åkt hemåt åkte jag och Ö och hämtade mat, han pizza och jag thaimat.
Sedan blev det "så mycket bättre". Fint program!
Igår var det svårt att hålla tårarna tillbaka när Laleh gjorde ängeln i rummet.
En fin version till en låt som för alltid kommer att vara förknippad med tiden kring Camillas bortgång.
Älskade vän vad jag saknar dej <3 Eftersom jag inte kunde komma och besöka din grav i helgen,
så ska jag tända ljus för dej ikväll istället.

Nu ska jag försöka få tag på Tess.
Jag vill höra om annat än hockey och köksrenovering....
Tjiingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0