En sjuk vecka.

Min frånvaro beror på att jag har varit sjuk större delen av veckan.
Förra helgen i Björbo var dock jättetrevlig med hockey två dagar, pizza, umgänge, farsdags firande
med tårta och massa skratt förstås.
Under söndagen började jag hosta, På måndagen kände jag mig seg i kroppen, som feber.
Tempen visade dock inget. På tisdagen kände jag mej ganska pigg. Jag köpte färg och målade.
På kvällen visade dock tempen 38,5 :( På onsdagen var jag riktigt matt och hade en bra bit över 39.
Det vände snabbt ändå för på torsdagen kände jag mej pigg och hade endast liite feber.
Igår var jag helt feberfri tack och lov! Det var ju denna dag jag hade planerat för så länge.
Örjans födelsedagspresent. Vi kom till Valbo kl 14. Vi gick där en stund, fikade och tog det lugnt.
Sedan var det dags och bege sig till Läkerol Arena för dagens händelse, Brynäs- Färjestad.
För att sammanfatta matchen lite snabbt så kan man säga att Brynäs anföll och Färjestad försvarade sig.
Brynäs gjorde allt utom mål. Nilstorp gjorde en kanonmatch och därför vann Färjestad med 1-0 :)
Tråkigt med en målsnål match men på det stora hela blev det en bra dag.
Hemresan var mindre rolig då det regnade och dessutom var dimma på vissa håll.
Skönt och komma hem!
I natt har jag sovit dåligt. Hostan vill inte ge med sig :(
Jag har köpt hostmedicin så vi får se om den hjälper. Annars vet jag inte hur länge till jag står ut.
Eller hur länge jag bör stå ut innan jag ska ringa VC?!
Aja, resten av helgen blir lugn iaf. Vi tar nya tag nästa vecka :)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0