Julen för dörren.

Det börjar närma sig jul. Någon julstress känner jag då inte av.
Arbetslös, inga barn, en liten tvåa och ta hand om och som vi dessutom inte ska fira julen i.
Julklapparna är under kontroll oxå så jag har som sagt ingen anledning och vara stressad :)
Idag har jag bakat kakor till Örjan som han får bidra med till fikat vid deras julbord.
Själv far jag hemåt Björbo imorgon efter att jag först har färgat håret här och sedan mött upp mamma i Blge.
De sista klapparna ska handlas och även lite mat kan jag tro.
Jag hoppas att det är någorlunda lugnt imorgon på kupolen och ICA MAXI.
De har ju faktiskt både torsdag och fredag på sig och handla....
På torsdag ska jag vara med mormor hela dagen. Mamma och pappa jobbar då.
Vi ska koka knäck, baka cheesecake och bjuda det arbetande folket på lunch ( pappa o Adam )
Det ska bli mysigt och umgås med mormor. Hur ofta händer det liksom?! För sällan!
Så jag ser framemot och få bege mej till Björbo imorgon.
Först då kanske julkänslan kommer på riktigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0