En grå månad

Den här januari månaden har varit den tyngsta på flera år känns det som.
Bara 19 januari och det känns som att den har hållit på i flera evigheter :(
Jag tycker det var evigheter sen det var nyår och ändå har det inte ens gått tre veckor..
Våren känns långt bort nu även om man iaf får glädjas åt att det bara är -5 och inte -35 längre. Alltid något!
Jag har haft en trevlig helg iaf med lite kalas i söndags. En del presenter och lite pengar satt fint :)
Åkte med pappa och Gabb hem från Borlänge i lördags kväll där Gabbs lag spelade match.
Urusla var dom, minst sagt! Jag vet inte ens om dom var värda segern.

Något positivt är att jag iaf har kommit igång med träningen igen.
Igår körde jag på ordentligt med styrkan och hoppade en stund med hopprepet :P
Ja, jag fick ett hopprep i present :P Kan ju fundera på hur gammal jag egentligen fyllt....
Men det tar väldigt bra känner jag så det ska jag fortsätta köra.
Sen är det de där med att sluta med alla onyttigheter. Det får vi skjuta på ett tag :P
Mormor fyller ju faktiskt 75 imorgon och klart att det ska firas.
Skönt att Örjan är ledig i helgen så han oxå kan vara med. Ja, jag gissar att mormor ej läser här.
Att vi kommer allihopa på lördag ska bli lite som en överraskning för henne.

Nej, dags för lite lunch. Ev hockey i Ludvika senare ikväll. Gabb förstås....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0