Dålig bloggare....

Jag borde stänga ner den här bloggen. Så dålig på att skriva i alla fall :/
Känns som att det var längesen jag skrev men ändå är det nu precis som då, januari.
Helskota vilken lång månad det är! Får vi aldrig vår någon gång?
Idag kommer det snö i massor. Jag undrar var den så kallade växthus-effekten är?
Det har blivit en del gjort idag i alla fall. Jag har städat hela lägenheten, även torkat golven.
Sen har jag rensat lite i garderoberna. Örjan är ledig på fredag och då ska vi ner i källaren med grejor.
Typ kartonger, mattor och ljusstakar. Fattar inte att vi inte har tänkt på förrådet i källaren förut!
Så himla fullt i skåpen som vi har haft. 16! t-shirtar och tröjor+ två jeans tillhörade Örjan rök oxå.
Nu ser man i alla fall vad som finns i skåpen :) Alltid något positivt med att det snöar :P
Nu har jag precis sett på Mamma Mia. Helt underbar film!
Har tappat räkningen på hur många gånger jag har sett den nu.
Örjan jobbar 13-21 idag så bäst och passa på och se den då ;)

Det börjar närma sig helg igen och det brukar oftast innebära hockey.
Så även denna. Det börjar redan imorgon med div 1 derby, Borlänge-Hedemora.
Jag och Örjan ska göra en tripp till Borlänge och kolla. Kan nog bli spännande!
På fredag är det oxå hockey, här i Hedemora ska Gabbe spela DM.
Tyvärr har vi revybiljetter bokade då. Synd att det ska krocka.
Revyn ska dock bli riktigt skoj! Hasse och Lena ska med och se den för första gången.
Innan ska vi äta paj med mamma och pappa som oxå ska med. Synd bara att inte Gabb kan följa.
Någon som vill på revy? Då har vi en biljett över.
På lördag har Gabb match i Skogsbo och innan dess tänkte jag bjuda mamma och pappa på lunch.
Så ett bra veckoslut blir det absolut!

Imorgon väntar något spännande oxå. Jag återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0