Dagen är över!

Yes, dagen är över och den gick ju galant trots att jag var lite nervös.
Tandläkaren först. Där hade jag som vanligt tandsten men inga hål.
Hem och slappade vid datorn innan det var dax för lunch och iväg till Borlänge.
Jag har världens bästa pappa! Han följde med mej och besiktade bilen på arbetstid.
Visseligen hade jag fixat det själv men det var ändå skönt med sällskap första gången.
Hur det gick då?! Som en dans :D Inga problem alls.
Det var bara något under avgasröret som var rostigt och behövde bytas innan nästa gång.
Ja, något utförligare än så kan jag inte förklara :P Den blev godkänd iaf!
Sen till ams i Djurås på "kurs". Säger bara suck. Den har inte gett mej något alls och
nu är det bara en gång kvar. Sen då? Antar att dom kör ut mej på praktik....
Sen bar det iväg mot Hedemora iaf. Städade toan innan jag var och handlade.
Nu har jag precis avslutat ett kakbak. Imorgon blir det fika med tårta :D
Lena, ev Hasse, Jenny och Selma kommer förbi på em. Ska bli skoj!
Sen blir det middag med min familj i Avesta innan Gabbe har match där med dalalaget.
Så glad att jag får se på hockey på min dag :) Kan det bli bättre!?
Nu ska jag bänka mej i soffan och se om det är något sevärt.
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0