Björborevyn!

Är helt klart värd en rubrik i min logg, världens alla applåder och stående ovationer.
Jag slutar aldrig att imponeras av dom!
Varje år tänker man, jäklar så bra! Hur ska dom kunna toppa detta nästa år då??
Men dom gör det, år efter år efter år. Helt sjukt!
Svärmor och svärfar var ju med igår och dom var helt lyriska, speciellt svärmor.
Framme vid finalnumret ställer hon sej upp till Örjans förskräckelse :P haha!
Men vi hakar på vi oxå och ett fåtal till med oss. Publiken var nog det enda som inte var bra igår.
Så stela och tråkiga. Nåja, vi hade en mkt underhållande kväll iaf.
Revygänget lyckades igår värva minst 2 st besökare till inför kommande år.
Antagligen mer eftersom svärmor skulle sprida detta vidare :)
Vi kom hem vid 23-tiden igår. Sen blev vi uppe nåon timme till.
Jag fick tjata på Örjan flera gånger att han skulle komma och lägga sej.
Till slut kom han iaf. Kanske skulle ha lagt sej lite tidigare för imorse somnade han vid datorn :P
Igen. Lika var det förra lördagen han jobbade. 10 min för sen blev det denna gång. Slarver!
Ska hämta honom när han slutar vid 14-tiden, hem och äta och sen till Skogsbo.
Gabb har match där. Hoppas på en lika storstilad insats idag oxå.
Igår blev det 10-4 mot Hedemora och 6 poäng av Gabb :)
Nej, dags och sätta fart nu. Lär börja med maten så den hinner bli klar i tid.
Ha en bra helg"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0