Rent och fint!

Lägenheten är färdigstädad. Känns alltid lika skönt när det är klart!
Nu sitter jag bara och väntar på Örjan. Han fick jobba till kl 18 ist för 17 idag :/
Så det är en stund kvar. Jag som är så hungrig! Men får allt hålla mej tills han kommer.
Då ska vi äta hokifilè i ugn med cream fraich, tomatpure och fetaost :)
Hittade på receptet för någon dag sen och tyckte att det verkade bra.
Så svårt att få till något "kul" med fisk tycker jag. Hoppas att detta funkar nu.
Resten av kvällen blir framför tvn och så ska Örjan griljera julskinka oxå :/
Hur nu det ska gå. Jag tycker att det är för tidigt med julskinka nu.
Dock anser Örjan att man ska ha en före, en under och en efter jul.
Som jag nämnde tidigare idag, han är lite knepig karl`n min :P Tur att jag tycker om honom iaf!
Imorgon blir det tydligen en dag själv igen då Örjan fick jobba 9-19.
Så jag lär ha anledning att återkomma flera gånger här i tristessen :P
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0