Pepperkakor!

Jäss idag har vi gjort pepperkakor!
Jag hittade ett recept på ica.se som var väldigt lätt att göra.
Allt gick som smort förut att kakorna kanske hade lite dålig smak. Så liite mer hade jag kunnat krydda.
Julstjärnor i fönstret har vi fått oxå så det börjar likna advent här hemma nu.
Örjan envisades med att vi skulle ha det och dessutom köpa dom på Rätt Pris.
Ni som känner mej vet nog vad jag tyckte om det :P Men jag gav med mej till slut.
Fina var dom absolut, sen får vi se hur länge dom håller bara.
Lite nya gardiner i köket oxå och sen är jag nöjd. Vågar knappt erkänna att staken redan är framme :p
Men så är det! Vi skulle prova om den fick plats bredvid blommorna i fönstret.
Jobbigt och ställa in den igen tyckte vi så den fick stå kvar. Tomtarna tar jag dock inte fram än.
Kvällen annars kommer och bestå av hockey. Vi ska heja fram Hsk till ännu en seger.
Skoj att det går så bra för dom i ettan! Fem segrar på rad och en tredje plats.
Dock har Örjan korpträning till 19.30 i Västerby så vi missar iaf en period.
Imorgon ska Örjan jobba 09.30-17 så jag får sysselsätta mej själv en stund.
Men jag börjar som sagt bli van nu.
Nej, lite tv nu innan det är dax och dra iväg.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0