Måndag

Det är en disig måndag och såå trist!
Jag lyckades iaf ta mej ut på min promenad. Duktiga jag!
Nu väntar jag på lite lunch. Så vanligt tidigt då det är måndag.
Det är ju alltid med tåget 13.36 så man hinner iväg och städa.
Dock blir det hockey idag istället som jag sa igår.
Städningen försvinner ingenstans till imorgon :P
Onsdag tillbaka hit för att på torsdag tvätta, städa lite och packa.
Fredag-söndag är det Uppsala som väntar. Som jag längtar!
Nu har det då gott och väl gått 3 månader sen jag träffade Tess.
Det är lång tid ifrån någon som betyder så mkt.
Jag ska njuta av helgen där med fest, shopping, god mat och umgänge.
Med andra ord, den här veckan kommer det och hända lite saker.
Jag gillar!

Förresten så har jag hittat fina siffror till min adventsljusstake. Och ett fat ingick oxå.
Bara blockljus och lite pynt som fattas och sen kan advent komma.
Nu behövde jag dessutom inte klämma in ett besök till Nås heller.
Det är ju inget ställe man besöker mer än absolut nödvändigt :P
Fast det blir nog ett besök på precent snart iaf. Har aldrig varit dit.
Kanske kan jag hitta något annat kul till jul där.
Det var allt för nu. Kanske återkommer efter hockeyn ikväll.
Vem vet, ett hattrick ikväll oxå kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0