Regn

Usch vilken dag! Om det ändå kunde sluta regna. Iofs behöver jag sitta inne och plugga men jag kan omöjligt koncentrera mej. Imorgon är det iaf sista dagen så jag antar att jag lär försöka iaf. Provet imorgon är jag inte så nervös för. Värre är det på måndag när det blir någon form av muntligt förhör över telefonen :/ Jag har alltid haft lättast och uttrycka mej i skrift medan muntligt har varit svårare. Menmen, jag hoppas att det ska gå iaf.
Vore jäkligt och falla på mållinjen när allt har gått bra än så länge.
Men det förhöret är på måndag det. Innan dess ska jag njuta av helgen. Vi MÅSTE städa lite på lördag fm, jag och Örjan, men ska vi ut. Ev åka någonstans med en grill och grilla hamburgare. Tydligen ska det bli fint väder i helgen även om det ser hårt ut nu. På söndag far jag hemåt igen. Då ska mamma firas! Så för övrigt kom hem från Rhodos idag. Gissar på att hon skaffat sej lite färg.
Nu ska jag plugga lite till och sen väntar disken =(
Med andra ord, usch vilken dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0