Vilken kväll!

Ja, det blev en mycket trevlig kväll igår. Jag kan inte fatta vilken kille jag har egentligen! Tomas Ledin är långt ifrån Örjans musiksmak men ända följer han med. En biljett kostade trots allt 400. Nu betalade iofs jag hans biljett oxå men det visste han inte när han sa ja till att följa med. Man kan ju säga att vi , med 21 år, inte tillhörde majoriteten där precis. Som väntat. Fast en del i vår ålder fanns det så klart. Vi kom dit redan 18.45 nånting så vi hade gott om tid att äta lite sallad först.
Kl 20 var det dags för Caroline af Ugglas. Vet inte vad jag ska säga. Verkligen ingenting som jag lyssnar eller kommer att lyssna på. Vid 21.30 var det dags för Ledin iaf efter en låång väntan. Han körde många gamla låtar och endast tre nya vilket förvånade mej. Av någon anledning hade jag väntat mej lite fler nya. Hur som helst var det jättebra! Strax efter 23 var det dags att fara hemåt. Det gick väldigt smidigt att ta sej därifrån faktiskt. Vid 00.30 var vi hemma och stupade sen i säng vid 01 efter en lång dag. Vi hade båda jobbat tidigt.
Idag när jag vaknade sken solen och det hade jag inte räknat med. Regn hade ju utlovats. Så jag lär nog ändra dagens planer lite. Baka och städa känns inte lika aktuellt längre. Det får nog bli en promenad efter frukost. Är det lika fint när jag kommer tillbaka kanske jag får dra mej ut till Matsbo? Ö jobbar iaf 11-21
Aja, jag har hela dagen till mitt förfogande så jag tar den som den kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0