Lördag kväll....

Lördag kväll och här sitter jag i min ensamhet. Vi har precis varit och grillat med Emil, Markus och Jocke ute i Turbo hos Jockes föräldrar. Killarna, alla utom Emil som oxå var/är chaufför ikväll, började bli lite dragna och ville vidare in till stan. För min del satte jag punkt för ikväll. Imorgon väntar jobb 7.45. Efter dagens pass är jag rätt sliten oxå. Det var hur mkt folk som helst idag! Jag gjorde inget annat än satt i kassan. Med tanke på det frågade jag Örjan om dom hade haft tomt idag men det hade tydligen varit lika mycket där oxå. En teori är att mycket folk har fått semester nu och ska fira det alternativt fylla skafferiet inför sommarens alla hittepå. Aja det är kul när det rör på sej iaf och Ica verkar gå väldigt bra tycker jag.
Nästa vecka blir det lite mindre jobb eftersom jag jobbar helgen nu. Då ska jag ta mej till Boda Kyrkby och hälsa på Stina med familj. Det var verkligen evigheter sen! Sen Örjan kom in i mitt liv har jag då inte träffat dom och det är 8 månader sen nu :/ Synd att dom bor så långt borta! Kul att träffa dom ska det bli iaf.
Nu blir det tv en stund innan det är dags och krypa ner.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0