Ingen bagare

Nää, jag är verkligen ingen bagare. Jag är som mamma, föredrar faktiskt och städa. Eftersom Örjan jobbar idag med tänkte jag ta och baka lite. Allt gick som smort med sockerkakan till en början. När jag tog ut den ur ugnen hade den fastnat i formen plus att det blev lite för platt. Så det blev lite fikabröd åt mej och Ö iaf men att bjuda gäster på, nej det duger den inte till. Sen blev det lite kolakakor och misslyckas med dom, det går bara inte. Så en burk sådana och bjuda på när vi någon gång får gäster blev det iaf. Önskar att jag vore lika duktig som mormor på att baka. Hennes fikabröd slår allt. Vi har bestämt att vi ska ta en dag när hon lär mej och baka tekakor. Frågan bara när det ska bli...
Igår blev det lite städning och det är jag så mycket bättre på :P Solen visade sej inte alltför länge så jag körde igenom hela lägenheten. Behövligt! Förstår inte hur två personer kan få det såå dammigt. Mellan 14-15 lunchade jag med Ö på Rätt pris oxå och senare till kvällen blev det en tacofrestelse så dagen gick på något vis iaf.
Vad jag ska hitta på ikväll återstår att se. Får nog bli lite slapp framför tv:n iaf....


Kommentarer
Postat av: Emma

Har ni bokat resa menar du? =)

2009-07-28 @ 10:51:58
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0