Härliga fredag!

Det är en härlig fredag! Jag har vaknat tidigt idag, eller det är tidigt enligt mej som är ganska morgontrött. Örjan drog till jobbet 08.20 ca och sen kunde jag inte somna om. Låg och läste en stund innan jag gav upp och satte mej här istället. Kanske tur att jag tog mej upp för det är lite som ska hinnas med idag. Först väntar frukost, sen en promenad, dusch, systemet, lunch, diska och städa ihop lite innan jag ska bege mej till jobbet kl 17. Ser faktiskt framemot att få jobba ett kvällspass idag. Det är "bra" folk jag ska jobba med. Imorgon var det tänkt att jag skulle till Tess, äntligen lyckas vi hitta en helg som passar och vi kan gå ut men vad händer?! Joo, hon går och blir sjuk =( Så typiskt. Så morgondagens planer blir ändrade. Efter jobbet hänger jag med Örjan och Hasse till Borlänge. Örjans nya telefon har kommit. Sen tänkte jag fråga lite snällt om vi kan åka in på ÖB oxå =) Mitt schampoo som jag änvänder tog dom inte mer än 10 kr för! Sen till kvällen ska vi grilla lite, därav min vända ner till systemet. Så ja, det finns att pyssla med idag oxå.
Förresten så kommer Adam snart hem oxå =) Mamma, pappa och Gabbe är på väg ner dit nu och ska hämta dom.
Så på måndag kväll väntas dom komma hem.
Nää, frukost nu. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0