Veckorapport

Snart en vecka sen jag skrev. Förra helgen blev min sista på Blomsterlandet. Nu är det bara en vecka kvar :/ Det ska bli otroligt skönt och slippa chefen för henne har jag aldrig tyckt om. Men så blir det en kamp om att hitta ett nytt jobb och det är inte det lättaste i dessa tider. Jag har iaf hittat 3 st och söka och igår var jag dessutom ut i Hedemora och delade ut cv utan något direkt napp. Jag har dessutom varit i kontakt med min gamla arbetsgivare, Centrumblomman, och jag har redan fått lite tider då jag ska få jobba =) Inget fast men alltid något. Imorgon ska jag jobba 3 timmar på fm och sen ska jag jobba tors,fre före alla hjärtan. Det ska bli jättekul och komma tillbaka dit! Där jag vet att jag får förtroende och att dom uppskattar det jag gör. Får hoppas jag får vara där vid alla storhelger då det är lite mer och göra....
Veckan har annars bestått av jobb som vanligt och så har jag varit hos Örjan sen tisdagskväll. Var in till Martina och Mattias en sväng och såg deras nya lägenhet. Igår gjorde jag och Örjan inte så mkt. Jag var som sagt ut och sökte jobb innan vi fixade lunch. Em blev slapp i soffan innan jag tyckte att vi skulle rycka upp oss och ta en promenad. Så det gjorde vi. Otroligt skönt! Storganof blev det sen innan vi tittade på en film. Idag var det uppstigning kl 07.30 för min del. Drygt.... Det blev en seg dag på jobbet likaså på städningen. Skönt att ha dagen avklarad.
Helgen som väntar består av färganalys, tacos med svärmor och svärfar, bandymatch för Örjan på söndag, filmmys m.m.... Ser framemot det!
Dax och se på hockey nu igen! Trevlig helg på er allihop!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kämpa på Carro! Jag hoppas verkligen att du hittar något! Jag önskar dig all lycka till! Så roligt att du har Örjan! Många kramar

2009-02-02 @ 10:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0