Varför bry sej?

Ja varför när ingen annan gör det. Varför anstränga sej och fixa och dona när man ändå inte
får någon respons? Nej, nu tänker jag lägga ner och bara ordna det som berör mej.
Trött på att alltid tjata, styra, ställa och pussla för att få ihop det.
Nu låter det som att jag har världens viktigaste jobb och fullt upp.
Nu är det ju inte riktigt så men det är svårt att inte bli frustrerad ändå.
Men som sagt, nu ska jag slå ifrån mej och bara låta det vara.
Får se om det blir kaos eller om det ordnar sej till slut ändå?!

Så, nu har jag gnällt lite :) Dagen annars är en fin dag.
Solen skiner och det är ca -6 ute. Men kommer nog inte ut förrän det är mörkt.
Mormor kommer hit och ska äta och fika med oss om någon timme.
Kul och få umgås med henne lite!
Annars blir det inte så mycket mer idag tror jag. Måndag imorgon och ensam =(
Trist när alla ska jobba och en annan bara går hemma och klättrar på väggarna.

Till sist dagens bästa. Mattias som just nu ser till att min dator får lite batteri :)
Tack vare det hinner jag skicka det obligatoriska mailet till ams imorgon.
Tusen tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0