Tisdag den 8:e

Tisdag den 8:e och snart bara två veckor kvar till julafton :) Börjar längta nu!
Finns så mycket mysigt med julen. Tråkigt bara att jag och Örjan inte är tillsammans då :(
Men vi båda är så envisa och ingen av oss vill släppa på våra traditioner.
Så det får bli så här ett tag nu. Vet inte hur deras jul blir nu heller.
Fasters make har blivit opererad och är inte återställd än på långa vägar.
Vad gäller klapparna så ska jag ev dra till Avesta i slutet av veckan och handla de sista två.
Sen är det bara klappar som endast kan köpas de sista dagarna kvar.
Ja, ni vet säkert vad jag syftar på. Jag är ju florist så :)
Känns skönt att man inte köper till så många och så mycket.
Vi har sänkt kraven lite på julklappar i vår familj de sista åren och så har även Örjans.
Det känns som att julen blir bra iaf. Huvudsaken är att de minsta får.
Selma lär med all säkerhet få massor av klappar. Första barnbarnet på båda sidorna.
Haha, kan aldrig sluta bra det :)

Dagen i övrigt har startat med en prome som vanligt. Men usch vilket väder!
Blir så deppad av sånt här. Jag är ingen snöälskare men nu vill jag HA!
Snö hör till när det är advent och jul. Sen får den gärna försvinna efter nyår...
Ska hoppa i duschen nu, sen fixa lunch och vid 15.30 ska jag och mamma och ta svinsprutan.
Återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0