Snö!

Jag jobbade några timmar på em i Borlänge igår :) Kul var det!
Fick träffa Erika oxå som jag kommer att jobba med under julen.
En ganska lugn dag och vi kunde komma iväg bara några minuter efter 18.
Tur var väl det för vilket väder det var! Inte kul alls och åka hem.
Lika idag med. Snön bara vräkte ner på fm! Gick en sväng iaf.
Inget vidare kul så det fick bli en kortis. Annars har det inte hänt mkt idag.
Ska iaf och städa om en stund och imorgon fixa de sista klapparna innan jag far till H-Mora.
Hoppas verkligen att killarna har städat efter sej tills dess.
Hur det ser ut där nu vill jag inte ens tänka på. Det var min storstädning förra veckan :(
Om tiden hade funnits hade jag gjort det detta veckoslut men då händer det annat.
På lördag är det dax för en tripp till Gävle bla....
På något vänsters vis ska vi hitta till en möbelaffär och hämta en byrå till mamma och pappa.
Kommer vi och bli osams innan vi hittat fram? Svar JA! Med all säkerhet :P
Sen ska vi försöka ta oss till Axmars brygga efter det, ca 5 mil norr om Gävle.
Det är alltså där vi ska äta julbord. Hoppas vädret är bättre än vad det var igår....

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är Jesper och Jon som har snöplogningen i år... så jag har sagt till Jon att om han nu ska få lov ha snö, så får han banne mig skotta utanför mitt hus först. =) Fast, det vette katten om han lyssna på just idag.... haha

2009-12-15 @ 22:15:52
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: emelie

en stor tillbaka!

2009-12-16 @ 19:11:48
URL: http://eepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0