Julhelgen

Hej alla!
Tiden som passerat sen sist har bestått av jobb i dagarna tre. Det rullar på bra men långt ifrån bra försäljning :S
Tyvärr var det aldrig någon rusch och det är inget gott tecken. Lite tråkigt.
Julafton var iaf lika bra som vanligt trots att Adam inte var med detta år :(
Vi vet iaf att han snart kommer hem :D Imorgon närmare bestämt med Emmie och Daiko oxå.
Tydligen hade jag förtjänat lite julklappar i år oxå. Mest pengar och presentkort blev det.
Men hellre det. Gillar inte en massa prylar. Världen består av viktigare grejor.
Nu blir det nog lite vårkläder och kanske lite vårgardiner för pengarna. Fick 750 kr tot på Önskehuset :D
En promenad på natten blev det oxå. Går inte att beskriva hur fint det är med alla marschaller runt byn.
Dock blir det mer och mer bilar tycker jag och det är TRÅKIGT! Förstör alltihopa tycker jag.
Juldagen är lika med slappdag och så var det även i år. Fika och mat hos mormor på em.
Igår var det lika med jobb för min del. Städning på snickeri stod på schemat.
Eftersom jag jobbade i Blge i måndags fick det bli nu ist. Dagens fynd: En råtta i fällan :S Fyyy!
Sen kom Örjan lite senare :D Han har varit saknad minst sagt!
Mamma, pappa och Gabb drog till Västerås igår och sov över på hotell 
för Gabb hade MS i Eskilstuna idag. 3 matcher under dagen.
Så jag och Örjan hade hela huset för oss själva. Vi blev fast vis tv n hela kvällen med
både hockey och film. Idag har vi gjort ett besök hos mormor och fikat och spelat kort.
Det var väl min julhelg i korthet. Kan inte direkt klaga :D
Och imorgon blir det minst lika bra då Skåne-ligan kommer hit till eftermiddagen :D
Lite hockeycup i dagarna två här i Björbo på det oxå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0