Julen

Ännu en vecka är över och nu går vi in i julvecka. Med blandade känslor för min del.
Jag gruvar mej redan för imorgon när jag ska säga hejdå till Örjan :(
Ändå är det på något vis självklart att vi firar på varsitt håll. Men jag kommer och känna mej halv...
En jul utan Adam blir det i år oxå :( Varför fira en grön jul i Skåne när man kan fira en
vit jul hemma i dalarna? :P Aja, de kanske får en vit jul i år där nere ändå.
Det verkar vi få iaf.
Helgen som gått nu har varit kanon! Igår var det dax för det årliga julbordet med Ö s släkt.
Det var ett jättefint ställe och maten var kanon. Det fanns lite annat än bara det traditionella.
Vem har ätit oxfilè på ett julbord förut? Inte jag iaf. Det var kanon!
Sen var vi hemma hos morfar Totte en stund. Strax efter 20 åkte vi hemåt, samtidigt som Selma.
Världens snällaste unge som knappt sa ett knyst på hela dagen.
Bara väldigt nöjd och glad i sin sötaste tomtedräkt =)
Känns skönt att ha gjort ett andra år på den där tillställningen.
Förra året var lite tuff. Då kände jag knappt Örjan och ännu mindre alla de andra.
Helt klart andra förutsättningar i år.
Idag har det stått hockey på schemat. Filip hade match i Skogsbo på em.
Moster var nyfiken på hur vi bodde så hon var hit och fikade med oss först.
Matchen blev sen en riktig rysare. Det blev en Björbo-seger till slut. Bra jobbat, grabbar!
Sen dess har det inte hänt mkt. Var när på RP när jag kom hem och då fick jag bekräftat
ännu en gång att jag är så fruktansvärt glömsk!
Örjan fick betala mina grejor för jag hade ju så klart glöm plånboken hemma.
Grattis till mej liksom! Sen dess tyckte jag det var bäst och hålla mej inomhus :)
Har slagit in de sista klapparna. Jag är riktigt nöjd med årets klappar!
Alla kommer och träffa mitt i prick, det vet jag!
Dax för tv nu och sen ladda för jobbdag ett av tre imorgon.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0