JIPPI!!!!!

Främst för att jag har kommit fram på tredje gången gilt. Men oxå för att jag har fått jobb!
Jaa, inte fast och inte heltid men ändå fyra dagar. En imorgon och så tre strax före jul.
Annelie ringde idag på fm och frågade om jag kunde jobba. Gissa om jag blev lycklig!
Att känna sej behövd är en underbar känsla.
Dagen blev ganska bra iaf till slut. Nu har jag några timmar som jag ska spendera i min ensamhet.
Örjan jobbar 15-21. Städning och disk blir det iaf. Sitter och förbereder mej mentalt för det :P
Eller ja, toan och lite dammsugning får det bli. Har inte varit här så mkt den här veckan nån av oss.
Ö har jobbat och jag har ju varit hemma i Björbo.
Nej, städning var det. Sen ska jag titta på bonde söker fru på tv4 play.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0