FAN!!!!!

Vet inte om jag ens borde blogga idag. Dagen har börjat på sämsta tänkbara vis.
Eller allt började igår kväll. Kl 18.33 skulle jag med ett tåg hem till Hedemora.
När jag kommer dit står det att det är ersatt med buss. Jag väntar gott och väl 30 min.
Ingen buss kommer så jag får ge upp. Det resulterade visseligen i att jag fick se på hockey ist.
En spännande sådan oxå. Mora slog Aik i förlängningen :) Härlig seger!
Mammas lussekatter fick jag oxå smaka men framförallt så fick jag träffa mormor :D
Det var längesen nu tyvärr. Har nästan dåligt samvete för att jag inte är dit oftare.
Hur som helst, idag skulle jag göra ett nytt försök och vad händer?!
Joo, när jag kommer till busshållplatsen märker jag att jag har glömt kassen med packning.
Och den måste jag bara ha! Försöker få tag i pappa men han svarar inte.
Finns inte en chans att jag hinner hämta den och tillbaka. Bara och gå hem igen :(
Fan,fan,fan!!! Jag som somnade sent och var som en dö sill i morse.
Nu hade jag ju kunnat sova en timme till! Som sagt, FAN!
Blir så arg på mej själv. Bara hoppas att detta tåg går nu och att det inte blir som igår.
Men sen tror jag nästan att jag ska åka bil framöver, kosta vad det kosta vill.
Snål är man ju inte som en del andra är.....
Aja, nu blev det inget glatt av det här. Kanske återkommer senare på ett bättre humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0