:(

Och så fick jag beskedet idag. Ej antagen :( Tur att jag hade ställt in mej på det.
Inte alltför besviken men klart att det känns ändå.
Nu har jag nog bestämt mej för att lägga ner dom planerna.
Eller jag ska göra högskoleprovet igen först och se vad jag får för resultat på det.
Blir det väldigt mycket bättre än det jag fick nu så ska jag nog försöka söka igen.
Men skulle jag söka till nästa vår, då är jag 23 och väldigt gammal innan jag är klar :p
Så nej, hösten blir sista om jag ens söker då.
Nu kommer jag iaf prioritera och hitta ett jobb. Har varit sparsam med jobbsök ett tag nu
pga av att jag väntat på beskedet här. Nu är det bara och satsa för fulla muggar!
Inte det lättaste just nu men skam den som ger sig.
Annars idag så ska jag väl på den där kursen och tragla :(
Får verkligen ut noll av den där kursen. Värsta är att vi får bestämma själva vad vi vill göra.
Tror ni att vi sprudlar av idèer?? Svar nej. Ändå är det några där som tycker att det är sååå bra.
Tur som sagt att det bara är fyra gånger kvar. Ska försöka och överleva det.
Något som är positivt iaf är att jag klarat mej bra från sprutan.
Känner ingenting i armen idag utom när jag trycker på den. Har lite huvudvärk bara.
Nu blir det duschen och sen bara slappa.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Japp, comebacken är nära, men vi får väl se hur det funkar och så...men ska göra ett försök. Är grymt sugen iaf. =)



Ge inte upp för detta, din dag kommer antingen med jobb eller skola ska du se, var så säker!



Kram

2009-12-09 @ 11:33:44
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: emelie

hej :) jag slutar klockan 12 imorgon om du fortfarande inte har planerat in något annat? jag måste bara hitta någon som kan fixa skjuts åt mig från skolan till stan, jag antar att du inte hittar? jag kan berätta allting imorgon :)

2009-12-09 @ 18:41:33
URL: http://eepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0