Väntar....

Såå trist att vänta! Speciellt då man inte vet hur länge man måste vänta heller..... Annat är det om man har en tid.
Nu är klockan 15 iaf så jag hoppas att grabben har börjat med inventeringen. Vore han klar vid 17 hade det varit kanon men det kanske är för mycket och hoppas på!? Iaf så har jag väl kunnat fördriva dagen ganska bra iaf. En lång promenad på fm, dusch och plocka ihop lite och sen lite lunch. Och så har jag sutit här. För någon timme sen fick jag det glada beskedet att Adam har klarat teoriprovet :D Det behövde han verkligen! Nu blir han ju ännu mer motiverad till att fixa uppkörningen oxå. Bara till att få min grabb till och ta det där kortet nån gång oxå. Vore faktiskt kul om han kunde vara chaufför till mej någon gång oxå :P Inte så att jag nödvändigtvis behöver dricka något på släktmiddagar å dylikt men någon gång vore väl kul kanske..... Jahapp, då gick det några minuter till då. Så mycket mer har jag väl inte att skriva om egentligen. Skulle jag fortsätta nu skulle det antagligen bara bli massa onödigt svammel :P
Återkommer imorgon med en filmrecention! Men eftersom det är beck vi pratar om kan jag nog redan nu ge ett högt betyg...

Kommentarer
Postat av: Emma

Ni kan få köpa vårat soffbord för 300 kr. Vi har slängt ut det i brist på plats, sen kommer det inte komma in nå mer i det nya sen heller... =) Det är svart, sen så är det lite vit-gråmelerade kakelplattor upptill... + "hylla" under att ha fötterna på. Funkar hur bra som helst att äta på dessutom. =) Annars hamnar det kanske i mormors lada. =) Haha

2009-08-27 @ 23:08:45
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0