Tråkig dag

Vilken tråkig dag det har varit! Värdelöst väder så ute har man inte kunna vistas heller.
Fast jag och mamma gick en promenad efter att hon slutat jobbet vid tre tiden.
Då regnade det inte allför mycket heller. Annars har det som sagt inte hänt mycket idag.
Imorgon får jag iaf träffa Tess i Borlänge =) Det blir liksom avskedsdejten för sen åker hon till Uppsala på söndag =(
Hemska tanke! Men jag kan säga så mycket som att jag kan lägga ut tusentals kronor på tågbiljett bara jag får träffa henne lite då och då. Hon är en person i min omgivning som gör livet värt att leva.
Annars så gör jag sista veckan på ICA nu :/ Blandade känslor. Har varit riktigt skönt och haft något att göra i sommar. Samtidigt har man ändå hunnit njuta av sommarens få soldagar. På fredag kl 12 går jag hem från ICA och har ingen aning om när jag kommer tillbaka dit, om jag gör det. På lördag hoppas jag att jag får träffa Martina och Mattias. Kan vi inte anstränga oss och se till att det blir av nu? =) Det tycker iaf jag! Får se om Ö drar på fest eller om han blir hemma med oss. På söndag är det möjligt att mamma, pappa, Gabb och mormor kommer. Vi funderar på att spela bingo i folkets park :P Får se om dom fortfarande håller igång.

Kreta- 3 veckor kvar! Kan inte fatta att vi ska iväg :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0