Resan bokad!

Det som har kretsat kring oss den senaste tiden är så klart resan till Kreta, Chaniakuseten som vi bokade i tisdags :D
 Som jag längtar att få komma iväg! Vi hittade ett jättefint hotell som jag inte tyckte var alltför dyrt och som såg väldigt fräscht ut. 200 m till lokalt centrum och lika långt till stranden känns ju kanon. In till "stora staden" var det inte mer än två mil heller. Idag var vi och satte över pengar från mitt konto till Örjans eftersom han betalade resan i tisdags. Så nu är allt sånt fixat.
Sen råkar man ju en svåger som jobbar på bank så han ska fixa med euro sen =)
Men nu börjar jag allvarligt fundera på och skaffa internet bank. Det här blev ju bra nog mkt krångligare än vad det hade behövt bli om jag hade haft internet. Aja, nu är det fixat iaf.... Bara och kolla det där med vacination nu, om det behövs och i så fall vad. Tågbiljetter ska vi boka oxå. Men det får bli ikväll det.
När vi satt på banken ringde chefen och frågade var Örjan var. Han skulle börja 12 och inte 16 som han trodde. Den grabben slutar aldrig och förvåna!
Tur att jag tycker om honom iaf =) Så nu har jag en hel eftermiddag till mitt förfogande. Ska laga lite mat här näst och sen ska jag försöka mej på en vitkåls sallad :S Vad som händer sen återstår att se. Kanske återkommer senare om jag inte har ngt bättre för mej.
Ha en skön eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Någon vaccination behöver ni inte till Grekland, det är som sverige fast lite varmare. =) Klart du ska ha internetbank, det är ju busenkelt. Du kan ju skaffa och aktivera, sen gör du ju som du vill om du använder den eller inte.. men kan vara bra att ha IFALL att man behöver göra något, som nu. =)

2009-08-14 @ 22:38:30
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0