Hemma i Björbo

Hemma i Björbo en sväng. Kom hem igår strax efter 19 och inte långt där efter kom hela gänget från Skåne :) Dom hade haft en bra vistelse där med fint hotell, lite shopping och middag med båda Emmies föräldrar.
Innan jag for hem igår var vi till Matsbo och solade lite. Det var jättefint i Hedemora igår så jag hade hoppas på lika fint här hemma idag oxå men icke :( Lika bra det kanske så jag kan städa sen utan att behöva lida. Iofs blir det bara en snabbstädning men ändå....

Till något helt annat nu men som jag har funderat på ett tag nu. Jag börjar känna mej så hemskt gammal. Först det här med att jag i princip har flyttat till Örjan nu och då krävs det städ, bak och matlagning. Vilket innebär att man trivs jättebra inne på ÖB där man kan handla mkt "bra och ha saker" till billiga priser. Tomas Ledin konserten får en och känna sej lite äldre och sen det här med att jag löser korsord med mormor. haha! Nää, jag pratade med Tess om det här och hon sa att jag helt enkelt får umgås med henne lite mer framöver. Hon tyckte oxå att jag hade blivit "gammal" :P Tess är ett år yngre, bor fortfarande hemma och kommer att vara student till hösten så ja, hon är garanterat en person som kan få en och känna sej lite yngre.
Nu blir det en promenad.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: emelie

hej gumman. nej jag har inte bytt nummer, men min mobil har verkligen en egen vilja :/ du är inte den enda som inte kan nå mig ibland för att sms och samtal inte kommer fram. är det bra med dig? <3

2009-08-05 @ 18:49:00
URL: http://eepp.blogg.se/
Postat av: emelie

ja, det tycker jag att du ska göra :) skulle vi inte kunna träffas någon dag snart? var inte igår direkt. jo det är bra med mig, hur är det själv? :)

2009-08-08 @ 01:50:02
URL: http://eepp.blogg.se/
Postat av: emelie

jag hoppas du menar veckan som kommer för på fredag sticker jag till stockholm och på lördag åker jag till mallis i en vecka :)<3

2009-08-08 @ 15:00:16
URL: http://eepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0