Förresten....

Jag glömde tillägga tidigare att jag träffade Emelie igår :D Vi har inte setts på två år så det var verkligen på tiden. Lunch, en hel del snack och en sväng på stan blev det. Mkt trevligt! Nu när jag för det mesta är så pass nära så borde vi ju kunna få till det lite bättre tycker man. Fast man ska aldrig säga aldrig. Ibland är det svårt att få till en "dejt" med folk som bor i samma by, stad :P  Men anstränger man sej lite så blir det inga problem....
Annars idag så har det inte hänt så mkt. Gjorde två olika vitkålssallader (billig vitkål på RP :P) och sen tog jag reda på bombnedslaget som blev efter maten/sallads tillverkningen...
Nu blir det tv en stund i väntan på att Örjan ska komma hem. Sen blir det tidigt i säng. Jobb väntar imorrn....

Kommentarer
Postat av: Emma

Precis, och skulle du behöva en grundkurs i hur det fungerar sen, så vet du vart jag finns. =)

2009-08-15 @ 10:29:34
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0