Träning

Idag var jag och mamma till Falun & Borlänge. Mamma har länge pratat om att hon vill att vi ska ta en shoppingrunda. Eftersom tisdag är hennes tidiga dag på jobbet passade det därför bra just idag. Dock hade jag inte tänkt handla något eftersom jag gjorde en runda med Tess förra veckan. Behöver jag säga hur det slutade? Ett par springskor, en väska, en tunika och 4 st stolsdynor följde med hem. Fast jag kan skylla ifrån mej stolsdynorna, som var väldigt billiga och som behövdes till Örjans kök, och likaså springskorna. Nu är det ett måste och ge sej ut på en löprunda lite då och då. Kan inte påstå att jag är så värst tränad nu på något vis.
Så jag ska dra med mej Örjan ut här senare i veckan när jag kommer till H-mora =)
Imorgon blir som sagt en pluggdag. Jag hann ganska mkt idag på förmiddagen efter att jag lämnat Örjan vid bussen, så förhoppningsvis hinner jag kanske göra något annat imorgon oxå. Fortsätta städa mina skåp kanske.
Började med klädskåpen ikväll. Det blev en hel del slängt och mer hade jag kunnat slänga men på något vis så gick det bara inte att slänga det ändå. En del kläder tycker man bara för mkt om för att kunna slänga även om dom har varit med ett tag. Så dom får helt enkelt hänga med en säsong till.
Nu börjar det bli läggdags. Blev en lång dag idag...
Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0