Dålig dag

Det har inte varit nån vidare bra dag idag. Allt har varit så himla segt. Pluggandet har bara blivit halvgjort känns det som även om jag blev klar med uppgiften. Att sen läsa lite grann gick inte alls. Så sjukt omotiverad.
Sen att jag blir galen av att vara hemma gör det inte bättre. En endaste matbutik finns i denna lilla by och nu kommer den att vara stängd i några veckor på grund av ägarbyte. Visseligen finns det en bensinmack men vilket utbud har den då?! Så droppen var ikväll när jag skulle göra sallad och inget fanns hemma. Vilket I-lands problem egentligen men just ikväll var det katastrof. Så skönt att denna dag snart är över iaf! Imorgon far jag till Hedemora.
Det var tänkt att jag skulle åka dit till kvällen, eftersom Örjan lanar med några kompisar hemma hos Jocke, 
men nu åker jag dit imorgon fm iaf.
Står inte ut här hemma längre. Ett par timmar i min ensamhet ska bli ljuvligt.
 Nu ska jag fixa lite gröt istället för sallad. Trist men äta lär man ju....
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: emma

Men Carro, vad är det för stadsbrud du har blivit? Har du glömt bort att man måste planera här på landsbygden? Att man får ha klart för sig några dagar vad man ska äta en vecka senare typ.. haha

2009-04-15 @ 22:16:40
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0