Stängningsdag

Nu är stängningsdagen för denna vecka gjord. Det gick bra tycker jag. Det går smidigare och smidigare. Nästa vecka kanske vi kan komma ifrån vid 19.30 =) Idag blev hon nästan 19.45... Lite scary och tömma kassorna nu i början då man inte är riktigt säker på om man gör rätt. Det är ju trots allt några tusen det handlar om så det vore inte skoj om något skulle gå fel. Och besök fick jag idag oxå. Martina, Tias och Tias mamma var förbi en sväng =)
Riktigt nice och träffa dom! Troligen blir det Hedemora till helgen. Jag hoppas det iaf! Tror inte att jag ska åka på något jobb den här helgen ändå. Imorgon kan jag däremot vara säker på att det inte blir något jobb. Onsdag är ju som ni vet min lediga dag. Rätt skönt och ha den på en onsdag. Veckan blir inte lika lång då på något vis.

Och så åkte Emmie hem idag. Ni vet ju vid det här laget vad jag tycker om att ta farväl. Men det dröjer inte alltför länge tills vi ses igen. Det pratas om pepperkaksbak hos mormor nästa gång hon kommer i december =)
Nu är der däremot dax att börja förbereda för sängen.
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0