Trögt....

Vilken trög dag! Jag har inte fått mkt gjort känns det som. I förmiddags var jag ut och gick en sväng i gråmulet väder. Inte alls lika soligt och fint som när jag var ut igår. Efter duschen satt jag här vid datorn och plockade ihop lite bilder. Jag har en idè om att göra en egen almanacka till nästa år med några av mina floristarbeten som jag har gjort under de här fyra åren eller hur länge jag nu har pysslat med det. Jag tror att jag har fått ihop en bra och passande mix nu. Det som var klurigast var att hitta en bild till mars. Sommarmånaderna var så klart lättast där det mesta passar. Nu ska jag bara försöka hitta på nånstans och skicka det. En fin julklapp till mej själv blir det :)
Just nu sitter jag bara och väntar på att det ska bli dax för städning. Blää! Vill inte alls... Inte idag när allt annat är så segt. Men måste väl så jag ska väl ta och byta om nu. Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0