Party

Efter en tripp till Hedemora har jag nu kommit hem igen. Moster skjutsade mej till tåget i Blge igår. Vid halv tre kom jag till Hedemora och till Martina och Mattias :) Och jag hittade faktiskt hem till dom alldeles själv :P haha...
Vi tillbringade nån timme med att kolla på vänner. Sjukt kul serie faktiskt! En sväng på hemköp och inköp av mat och godis blev det oxå. Runt 17.30 kom äääntligen Tommy och vi kunde göra mat. Sen kom Perra, Jimmy och Dennis en sväng. Ölspel blev det men jag avstod. Agerade fotograf istället :P Sen drog vi hem till Örjan. Där blev det ännu mer ölspel och denna gång hängde jag oxå på. Tycker jag hela tiden fick klunka cider :P Himla skoj hade vi iaf även om någon blev aningen dryg och började slå med kuddar på mej... hmm, ja jag fick försvara mej så gott jag kunde med min tröja... haha! Sen gick jag och Martina en sväng oxå. Det blev en promenad med mkt känslor, både skratt och gråt. Jag inser än en gång hur lyckligt lottad jag är som hittat Martina igen! Jag är så glad att vi fick kontakten igen :) Och den ska vi inte släppa igen! Vid 00-tiden gick jag "hem" från Örjan då dom andra skulle ut på Kingen. Var så trött att jag inte ens orkade tvätta bort sminket. Somnade på stört! Tommy var med på Kingen och fick då inte sova där för Mattias :p haha... Så jag tog hans madrass istället för soffan och sov underbart skönt! Idag såg vi på lite mer vänner och sen gick vi till en superbra pizzeria och åt en pizza. Fläskfilè, purjolök, färska tomater och vitlöksås var det på den och det var det godaste jag ätit på länge. Vid 13.30 gick mitt tåg hem efter en helt sjuk kul kväll. Som det alltid blir när man är ute med dessa människor.... Ikväll blir det tv och sen ska jag försöka lägga mej i tid. Onsdag och torsdag denna vecka är det jag som är ansvarig på snitten. Huua!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

ja, absolut. Kanske skulle köpa en i julklapp? =)

2008-10-05 @ 19:03:10
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: M

taack:d men du de var ju feta ost på pizzan;)

2008-10-05 @ 20:20:28
Postat av: Emma

Det är henne det hänger på alltså... men du, om vi struntar i henne, så kan hon ju heller inte neka oss... eller hur? =)

2008-10-05 @ 21:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0