Omgjort!

Snart har en arbetsvecka gått för de flesta. Själv har jag gjort hälften. Ledig imorgon och sen jobb i helgen. Tycker inte att helgjobb är så betungande. Och extra betalt får man ju oxå =) När jag kom till jobbet idag var HELA kylen ombygd av en från snittavdelningen i Marieberg, Örebro. Jag tycker inte alls om det och inte Malin heller, vet inte vad det skulle vara bra för. Jag gissar på att vi har återställt det snart igen =) Vi fick ju till det så bra i förra fredagen innan vi gick på helg. Sen tycker inte jag att man kan bygga en kyl på samma sätt i en småstad som i en storstad. Försäljningen ser ju olika ut. Sen ska vi börja satsa mer på planteringar oxå. Tis, tors ska jag plantera.  Ska bli kul och se hur mkt planteringar som går. Det har varit lite si och så med det faktiskt.... Men imorgon är jag som sagt ledig iaf. Då hade jag tänkt göra ett besök på graven. På Camillas grav ska jag sätta lite rosor och ett ljus och på morfars grav blir det endast ett ljus. Farsdag väntar ju nästa helg så vi satsar på blommor då istället. Ska bli kul och se om vi säljer mer till farsdag. Det brukar normalt inte vara nån storhelg men man vet ju aldrig. Vi hade laddat upp rejält inför förra helgen med tanke på att det var löning plus att bladet precis kommit ut, men vi sålde knappt något alls. Så man kan aldrig vara riktigt säker...

Match imorgon kväll i Blge oxå, Gabb och dom spelar. Fick ett sug av att gå på kupolen trots att det bara var en vecka sen sist =) Så vi får se om jag tar bussen lite tidigare och möter upp dom andra sen. Å andra sidan vore det skönt att bara vara hemma och inte stressa iväg till ngt. Morgondagen får avgöra, om jag är på shoppinghumör eller ej...
Nu ska jag fortsätta se på hockey på tv.
Önskar en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0