Måsten

Dagens två av tre måsten är avklarade. Även om ingen av dom var någon direkt pärs så är det skönt att ha det avklarat. Hos a-kassan gick det väldigt smidigt. Jag hade trott att dom skulle börja med världens övertalningskampanj om att jag skulle gå med i facket oxå men så blev inte fallet. Så en blankett för inträde i a-kassan är på väg. Ytterligare en vuxenpoäng va?! Snart kanske man ska börja pensions spara oxå :P Usch, jag vill inte bli "stor"!! Så mkt måsten.... Om man kunde stanna tiden så skulle jag alltid vilja vara där jag är nu i livet. Bara mej själv och tänka på och ingen annan.
Bara mej själv och tänka på var det. Just därför tänkte jag värma vetevärmare och lägga mej och läsa en stund. Idag skippar jag promenaden. Solsken och blå himmel men så det blåser!! Så neej, idag blir det ingenting med det.
Lite senare blir det matlagning oxå och sen ska jag inviga nya dammsugaren på snickeri. Kanske det till och med blir roligt att städa framöver?? Hoppas kan man ju alltid.
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0