Ingen väckarklocka idag

God förmiddag! Såå himla skönt det var att få vakna utan väckarklocka idag. Det var två veckor sen sist. Även om onsdagar är lediga dagar brukar jag ändå ställa klockan för att det inte ska bli alltför upp och ner.
Åt frukost för en stund sen men har nu landat i sängen igen =) Ska väl försöka ta mej upp igen och in i duschen. Vad dagen och övriga helgen består av är ganska öppet. Jag ska iaf och se på hockey till eftermiddan. Då blir det  till och på med hela vintermunderingen. Jag hittade ett par vantar och en mössa igår så nu är jag fullt utrustad inför vintern. Sen lär jag väl säkert komma på något mer som jag bara MÅSTE ha =) Men just nu är det lugnt.
Vi handlade även på Blomsterlandet igår. Det är kul att vara kund emellanåt och se hur butiken verkligen är. Lite ljung köpte mamma och även lite mininväxter som jag ska plantera i en grupp idag. 2 cyklamen till köksfönstret blev det oxå. Sen köpte jag lite rosor och en vas. Jag är ganska kräsen på vaser så vi får se hur den här är. Om ni inte visste det så är jag mer kräsen på vaser än vad jag är på blommor. Köper ni en blomma så blir jag till 99,9 % jätteglad och tycker att den är superfin. Om ni däremot köper mej en vas kanske jag bara i hälften av fallen tycker att den är bra. Det ni, är den verkliga sanningen! Nej, duschen var det. Skulle även ha varit ut en sväng. Underbart väder ju!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha.. fick lov läsa vad jag skrivit för att förstå vad du mena... hmm... kan nog erkänna att det blev lite fel där, eller kan misstolkas... thaimatsfolket har tagit semester, inte R och U-B.... =)

2008-10-18 @ 11:25:48
Postat av: Anonym

maah vasen vi köpte har gått sönder!!!:(

2008-10-20 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0