Helgen

Helgen är över och den har varit toppen! Dagen igår började med avfärd 11.00 från hemma. Vid 12 var jag i Falun och hämtade upp Tess, Julian och Johanna. 25 min senare var vi i Sågmyra. Jag hade fått veta att det tog 45 min dit men det gjorde det ju inte! Antingen åkte jag väldigt fort eller så hade Julles mamma missbedömt det. Jag tror faktiskt på det senare... :P Kl 13 började dopet iaf. Jättefint var det och Elsa skötte sej exemplariskt :) Inte ett ljud ifrån sej. Efter dopet bar det av till ett cafè där vi fick mat och kladdkaka till efterrätt. Satt där i säkert tre timmar innan vi tackade för oss vid 17-tiden. Då var det dags och bege sej till Hedemora. Vägen mellan Falun- Hedemora var inte alls kul kan jag säga.... Men det var lite trafik så jag kunde stå på ganska bra ändå. Framme i Hedemora vid 18-tiden. Efter lite pizza och sminkning var det dags att bege sej till Örjan som fyllde 20 :) En jättekul kväll där och även senare ute på hotellet. Ebba Gold spelade och det var riktigt bra. Vi gick hemåt i regn och blåst vid halv 2. Satan vad kallt det var! Tur att det fanns en gentleman som gjorde sitt bästa för att jag inte skulle frysa :) Jag och Bratt hade planer om att sova på den stora madrassen men jag svek henne :P Vaknade idag upp i en annan lägenhet än vad jag brukar göra.... Hmm...
Slapp en soffan en stund och sen blev det pizza på världens bästa pizzeria. En beckfilm blev det oxå innan jag vid 15.30 drog hemåt efter en kanonkul helg. Nu sitter jag här och är dödstrött! Sömn var inte prio ett i natt kan jag säga...
Imorgon väntar en ny arbetsvecka med helgjobb....
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan tro det.... dessutom säkert en lååååång efterfest natten lååååååång.... =)

2008-10-26 @ 19:44:56
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: Lollo

Carro! det tar HÖGST 30 min till sågmyra ;) vanligtvis kör man på 25 min som du gjorde ;)

2008-11-13 @ 21:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0