En fullbokad helg

Fredag förmiddag och jag sitter som vanligt och försöker ladda mentalt för jobbet. När man tänker på det så är det fruktansvärt att jobba 14-18.15 en fredag men när man väl börjar går det ju faktiskt bra. Skönt iaf att man slipper stänga! Ikväll är jag hemma vid halv åtta och då är det inte så mkt annat än mat och tv som gäller. Det blir en lång dag imorgon med mkt resande så det är nog bäst att komma i säng i tid. Först är det dop i Sågmyra kl 13 för Elsa.
Innan dess ska jag hämta upp Johanna, Tess och Julian i Falun. Vid senast 17 måste jag sen åka därifrån för att ta mej till Hedemora i sakplig tid. Ska åka från Falun och så över skogen där så jag siktar på att vara i Hedemora vid 18-tiden. Såsmåningom under kvällen bär det av till Örjan på fest :) Han fyller nämnligen systemålder imorgon så klart att det ska firas :P Med tanke på att jag ska bilen hem dagen efter blir det dock sparsamt med dricka för min del. Min största skräck är att åka fast för rattfylleri. Hugedamej! Neej, några cider för min del och sen får det vara bra. Men det blir nog minst lika trevligt för det :) Och desto trevligare dagen efter.... Neej, det får vara allt för idag! Nu ska jag blåsa håret och sen äta något.
Ha en trevlig helg allihop för det ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0