Trivs

Måndag kväll. Första dagen är gjord. Jag blev nästan lite chockad idag. Ett tag visste jag nästan inte vad jag skulle göra för det fanns nästan ingenting och göra på snitten. När har det hänt liksom!? ALDRIG! What a feeling!
Neej, vår kyl är bra just nu så imorgon ska jag bara köra planteringar. Vi tänkte satsa lite smått på det till farsdag hade vi tänkt. Får se om folk nappar på det eller inte... Imorgon efter jobbet bär det av till Hedemora och Örjan :D
Gissa om jag längtar!.... Önskar det alltid fick vara så bra! Dock blev jag lite bekymrad när jag pratade med Tess nyss. Jag hoppas det ordnar sej, vännen <3
Neej, jag vet egentligen inte vad jag ska skriva här. Det finns ingen inspriation till och skriva här känner jag.
Men ja, ni vet ju iaf att jag trivs väldigt bra just nu :D
PussKraam!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag blir så nyfiken Carro. Är det <3 ?

2008-11-04 @ 12:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0