Happy =)

Jag vet inte vad jag mer kan önska i mitt liv. Jag har alla underbara människor omkring mej, ett underbart jobb med toppen arbetskompisar och ett hem att komma hem till. Jag är så tacksam att jag saknar ord.
Sen är det väl ingen hemlighet egentligen att det finns en person i mitt liv som gör mej extra glad :) Åkte till Hedemora och Örjan igår kväll efter jobbet. Vi gick på Hemköp och köpte baugett. Åt den framför tvn där vi blev fast fram till läggdags. Hur länge vi låg i morse tänker jag inte tala om men vi hade inte bråttom upp till ngt :) Myyysss!
Blev en "brunsch" med köttfärspaj innan vi traskade runt i Hedemora. Vädret visade sej från sin bästa sida, sol, vindstilla och någon få minusgrad. Det blev en jättehärlig promenad! De sista timmarna spenderade vi framför tvn innan jag var tvungen och åka hem. Och att ta avsked vet ni ju alla vad jag tycker om det =( Men förhoppningsvis ses vi på lördag kväll igen efter middagen med jobbet =)
Börjar bli trött nu. Dags och jobba imorgon igen, 10-14... Torsdag och fredag blir "highspeed" körning inför farsdag.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

:D

2008-11-05 @ 23:06:16
Postat av: Johanna

:D

2008-11-05 @ 23:06:34
Postat av: M

Imorse var det kallare...mitt hår frös til is!!! utan att deva blött!!!maah och mina ögonfransar...

2008-11-06 @ 18:15:50
Postat av: Emmson

Den dan kliver inte jag ur sängen, utan drar täcket över huvudet och stänger igen mina blå.

2008-11-06 @ 20:28:22
Postat av: Emmson

Haha, hoppsan... så det kan gå... bäst du inget säger till honom, även fast det var åt rätt håll....

2008-11-07 @ 08:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0