H-mora!

Då så har man landat i Hedemora. Det blev ingen sovmorgon imorse heller. Upp strax före åtta för att komma till Hedemora starx efter 10. Det blev mys i soffan några timmar innan jag skjutsade iväg honom till jobbet =(
Det blir inte så mkt vi ses den här helgen trots att jag ska vara här ända till söndag.
Men vad gör man, bättre än ingenting iaf =) Vi handlade lite innan han började jobba. Tacos blir det till kvällen så min lunch fick bestå av endast nudlar. Har sån där "en gång i månaden ont" och då är jag aldrig så hungrig.
Får hoppas det blir lite bättre till kvällen. Nu funderar jag på och ta en sväng på "stan".
Så himla härligt väder! Fast kallt så jag får bylsa på mej lite.
Sen kanske Martina och Tias är hemma?
Har ju trots allt några timmar och födriva. Nu ska det dock diskas först av allt =(
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0