20-årsfest

Ännu en helg har förflutit. Mkt har hunnits med. I fredags lyckades jag spendera eftermiddag/kväll på egen hand rätt så bra. Först gick jag en vända på stan och sen träffade jag Martina och Mattias. Jag följde med dom när dom skulle äta pizza och sen slöade vi i soffan ett par timmar. Hem och gjorde i ordning grejor till tacos och slö kollade lite på idol. Strax efter 21 kom Örjan äntligen hem. Vi åt tacos och sen blev det mys i soffan med godis framför singing bee.

I säng ganska tidigt för lördag var lika med jobb för min del. En smått kaotisk fm med mkt folk, blev inte så mkt gjort. Em blev lite lugnare iaf. Väl hemma hade Örjan fixat lite mat. Sen var det dags och börja göra sej i ordning för fest. Det var tänkt att jag skulle köra dit men så hade Örjans bror, Staffan, erbjudit sej och köra så det fick bli så. Lite skönt att slippa köra sent på natten sen. Festen vi var på var en 20-årsfest för en gammal klasskompis till Örjan. Jag träffade på en tjej där oxå som kände Victor. Snacka om att världen är liten! Själva festen var rätt avslagen. Blev aldrig nån riktig fart på den. Av någon anledning stog vi ut till ett då Staffan kom och hämtade oss. Väl hemma åt vi lite tacosrester. Satt riktigt fint! Klockan var runt två när vi kom i säng. Jobb även idag. Det var riktigt tungt att gå upp och åka iväg. Som alltid =( Dagen rullade på i ett lagomt tempo. Lite mindre folk som det brukar vara på söndagar.
Hemma vid 18-tiden efter en hel helg borta. Kvällen har bjudit på ensam mamma söker.
Vilka söta par det blev till slut =) Man blir så glad av att se dom. Känner igen sej själv i dom :P
Nu är det dags och börja förbereda sej för sängen. Tidigt upp imorgon.
Godnatt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0