Valborg

Valborg har passerat. Igår var vi först hemma hos Augustsson och grillade några stycken.
Jag och Emmie åkte dit lite tidigare och sminkade oss tillsammans med Veronika innan övriga dök upp.
Vi grillade och satt ute och åt. Jätteskönt och inte alls kallt. Kände väl av nån mygga kanske men det var inte alls så farligt. Jättetrevligt hade vi iaf! Var väl runt tio personer kanske.
Sen blev det parken. Mina pumps ville inte vara kompis med mej denna kväll heller så jag fick skavsår =(
Kvällens gentlemana pris går till Fredrik som var så snäll och tog mej på ryggen =) haha...
Det uppskattades. Parken sen är inte ens värd att nämna. "Bonna-fest" sa Emmie och det har hon en poäng i.
Jag hade faktiskt kunnat vara hemma lika gärna. Idag känns allt bara skit.
Skavsår, bakis och mensvärk är bara dom fysiska besvären, dom andra ska vi inte ens prata om.
Nej, idag är ingen bra dag. Kanske blev lite bättre av promenaden imorse.
I nästan en timme gick jag i ett rasande tempo och försökte vädra ut allt som gör mej deppig.
Nu ska jag ta något och äta, sen sova middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0