Veckan som gått

Snart är denna hysteriska vecka över. Det är torsdag och jag har överlevt men det har varit något hela tiden.
I måndags var allt som vanligt. I tisdags var jag till doktorn ännu en gång.
Denna gång tror jag att det ska bli bra faktiskt. Den här doktorn känns trovärdig på något vis.
Sen var jag till kupolen en sväng. Jag lyckades hitta saker att hänga runt halsen+ kort till både Tess och Adam till studenten, till Adam hittade jag en klockren present oxå.
Jag köpte även mamma present till morsdag så nu är även det avklarat. Känns skönt att slippa tänka på det där mera nu. Efter kupolen var jag hem och iväg och städade.
Igår gjorde jag sista praktikdagen med Anneli, hon som äger CentrumBlomman.
Innan jag gick fick jag en bukett och i buketten satt ett kuvert.
Först på bussen öppnade jag det och i kuvertet är ett presentkort på H&M på 500 =)
Gissa om jag blev glad! En av mina favoritaffärer dessutom. Kan inte bli bättre!
Jag träffade Camilla från arbetsförmedlingen igår oxå och pratade om tiden på kursen.
Jag fick bara positiva kommentarer för mitt jobb att hitta jobb om man säger så :P Kändes bra och höra!
Igår kväll var jag sen hem till Therese. Vi planerar Lindesnäs imorgon om det inte regnar, för då ställer vi in.
Therese provade lite kläder som jag hade med mej och sen åkte vi hem till Djupman.
När vi kommer hem dit upptäcker jag att oljelampan lyser. Nu råkar ju Djupman då vara kille och dessutom bilintresserad.. haha! Så det löste sej ju det där. Efter lite fika hos honom åkte vi till Ok och sen var det fixat.
Jag och Therese drog vidare och kollade på lite fotboll innan jag for hemåt.
Hemma var det kvartsfinalen i hockey-Vm som gällde på tv. Det blev svensk seger med 3-2 i förlängningen.
Jag kunde inte låta bli och kolla på barnmorskorna heller så jag fick rusa emellan tv-apparaterna.
Härligt var det med seger iaf!
Idag på morgonen väntade ett viktigt "möte". Det blev ett trevligt möte som jag tyckte gick bra.
Vi får se framöver. Sen har jag haft praktik som för övrigt gick väldigt segt. Lite göra och dessutom tror jag att jag tömde alla mina krafter på mötet i morse. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå en runda.
Känns som att jag kan behöva det nu. Imorgon väntar avslutning på kursen och sen till Borlänge.
Efter det är det bara att gasa hem till Therese och Andreas. Förhoppningsvis blir det Lindesnäs.
Vädrets makter får besluta vårat öde. Återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0