Sommarvärme

Det händer inte mkt spännande i mitt liv just nu, därför blir det inte så mkt skrivet här.
Igår jobbade jag i Borlänge och idag jobbade jag i Djurås. Sån skillnad på butiker så det finns inte.
Vet iaf var jag trivs bäst =) Synd bara att man inte kan fortsätta där efter sommaren. menmen..
Idag har varit en seg dag. Kan bero på att klockan var närmare halv ett innan min "sms-kompis" hade förklarat klart om hur synd det var om honom bla bla... Visst har jag taskigt självförtroende ibland i vissa situationen men det där var då något ut över det vanliga vill jag lova. Tyvärr kunde ju inte jag hjälpa honom om det var det han var ute efter.
Det är bara han som måste börja tro på sej själv. Lite tragiskt över det hela faktiskt.

För övrigt så verkar det som att vi har fått sommar för en stund. Växthusen var stekheta idag!
Lite AC hade inte varit fel. Menmen, ska inte klaga. För två veckor sen var det ju vinter! Svårt att förstå.
Får se vad som ska hittas på i Hedemora i helgen i denna värme. Ska hur som helst bli kul och träffa Martina och Mattias, för det var på tok för längesen nu. I påskas måste det ha varit =( illa, illa...
Nu blir det nog inte så mkt mer för idag. Ska sätta mej ute en stund innan det blir lyxfällan.
Puss Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0