Mors dag!

Idag är det mors dag. Vi var till mormor och fikade på eftermiddagen.
Hela Forslunds släktet var oxå där. Det var så fint att vi till och med kunde sitta ute och fika.
Hur skönt som helst! Om sommarvärmen kunde ta och komma nu då. Vore inte fel..
Börjar längta efter dagar vid Dammsjön nu. Finns inget som går upp emot det.
Men för att kunna njuta av såna dagar lär det bli 5 grader varmare eller så först.

Vad gäller mammas present blev hon precis så glad som jag hade väntat mej.
Det är svårt att beskriva med ord hur mkt mamma betyder och hur mkt jag tycker om henne.
Med den där tavlan lyckades jag nog säga en del iaf. Att hon alltid finns där och ställer upp.
Utan mamma skulle jag inte klara mej, det kan jag säga utan att skämmas.
Ingen förstår mej som mamma gör och med henne kan man prata med om allt med utan att det känns dumt eller konstigt. Hon finns alltid där för mej. En bättre vän än mamma finns inte, sä är det bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0