Ledig

Jag lyckades förhandla till mej lite ledigt idag. Jag tycker inte att jag har så mkt kvar att hämta av kursen längre då jag har fått jobb så nu har jag avslutat den då jag ska jobba resten av veckan sen. Känns gött!
Och nu är det inte långt kvar till jag får sommarlov heller. Ska jobba ons-fre denna vecka och några dagar nästa vecka, sen har jag inget mer jobb inplanerat förutom den 12:e.
Jag lär säkert klättra på väggarna innan sommaren är slut. Alla verkar ha så lite pengar att röra sej med så det blir väl P&L jag kommer iväg på iaf, sen återstår det och se vad som händer.
Bara och hålla tummarna för att Tess schema är bra. Då är Barcelona eller vad det blir ganska nära =)
Hoppas,hoppas, hoppas! Men ska det vara någon som ska med så ska det vara Tess.
Återstår att se. Om inte nån lång resa så kanske en kortare tripp här i Sverige iaf. Vill se mer än bara dalarna.
Nej, nu får det allt bli en promenad.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0