Klämdag

Det är väl så dom kallar denna dag. Jag antar att de flesta har varit lediga idag.
Själv har jag varit på praktik idag. Det såg jag framemot hela dagen igår då jag bara gick runt som en osalig ande och bara kände mej allmänt rastlös och less. Därför var det skönt att komma iväg idag och få tänka på lite andra saker ett tag. Det var lite folk och lite att göra men det gjorde inte så mkt. Britta som jobbar där är hur rolig som helst och får en alltid på gott humör. Inga ledsamheter där inte. Om alla hade såna arbetskompisar, då skulle alla älska sitt jobb kan jag säga. Synd att det bara är två veckor kvar där.
Alltid något som är positivt just nu. Gårdagen slutade lika illa som den började.
Jag skulle kolla lite på min kamera, kolla lite bilder å så. Det gick bra att kolla på bilderna men sen skulle jag slå på själva kameran och då såg jag att det inte funkade. Jag kan för mitt liv inte förstå vad som har hänt.
Mamma och pappa ska ta den med sej när dom ska till Borlänge på onsdag få se om den går att laga.
Om inte kanske jag kan få en ny kamera med tanke på att garantin garanterat gäller än då jag fick den i julklapp. Man kan ju alltid hoppas. Annars är det bara att lägga ut 3000 eller så på en ny en. Surt...
Nu när sommaren är på G måste man ju verkligen ha en kamera eftersom det är då man tar allra mest kort.
På peace and love måste den helt klart med. Nu när Björn Gustavsson kommer oxå är det ännu mer ett måste med en kamera =) haha.. Världens bästa verkligen eller vad tycker du Fia ;)

Imorgon blir det Rättviks marknad hoppas jag. Har inte pratat med Stina och bestämt nånting än men tror nog att det blir av iaf. Sen på kvällen blir det en sväng hem till Therese och Andreas och umgås med dom.
Kanske blir någon mer med oxå, vem vet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0